keskiviikko 16. syyskuuta 2015

My room

Hei taas, täällä ollaan koneen ääressä jälleen. Tällä kertaa vaan kotona eikä koulun penkillä. Ajattelin vähän avata teille lukijoille sitä mun omaa tilaani eli omaa huonettani. Olen itse sisustanut huoneen lempiasioillani. Oma huone merkitsee minulle omaa rauhoittumispaikkaa. Olen tyytyväinen huoneeseeni, mutta tämmöisenä sisustus intoilijana tulee aina hetkiä, kun järjestystä pitää vaihtaa tai haluaisi laittaa koko huoneen uuteen uskoon. Monesti minulle on tultu sanomaanki, että taasko olen vaihtanut järjestystä. Mun mielestä on vaan kiva välillä laittaa paikkoja uuteen uskoon. Jopa pelkästään verhojen ja pussilakanoitten vaihtaminen on piristävää. Huone saa joka kerta uuden ilmeen. Nonni löpinät sikseen ja tässä tulee kuvia huoneestani. Toivottavasti tykkäät.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti